Schakel in enkele stappen spam-e-mails uit uw Gmail-account uit
Bent u op zoek naar een oplossing om de spam-e-mails van uw Gmail-account te deselecteren? Voelt u zich zorgen dat u niet goed kunt werken? Dan zijn we hier om u te helpen met een stapsgewijze methode.
De stappen om spam-e-mails van het Gmail-account te deselecteren, worden hieronder beschreven, volg de stappen dienovereenkomstig en in geval van vragen, moet u ons team alleen contacteren via Gmail Contact met Gmail. Nu op weg naar de treden;
Volg voor computer de onderstaande stappen;
Allereerst moet u overstappen naar Gmail.
Daar wordt u verondersteld in te loggen op uw respectieve account met behulp van de juiste inloggegevens.
Daarna moet u naar de menu-optie gaan.
Daar zou je de spam-optie kunnen zien, ga daar gewoon heen.
Nadat u dat hebt geselecteerd, moet u de spam-e-mails deselecteren.
Daarvoor moet u de optie geen spam selecteren.
Dus nadat u dat hebt gekozen, kunt u de spam-e-mail deselecteren.
Voor Android volgt u de onderstaande stappen;
Je moet eerst naar de menubalk gaan.
Daar zou je de optie voor spam vinden, ga gewoon daarheen.
Nu moet u de e-mail> meer> ‘rapport, geen spam’ kiezen.
Zo kunt u de e-mail op uw Android-apparaat deselecteren.
Volg voor de iPhone of iPad de onderstaande stappen;
Ga in uw e-mail naar de spamberichten.
Selecteer daar de optie voor meer.
Nadat u dit hebt gedaan, moet u de respectieve e-mail openen en de optie 'Geen spam' selecteren.
Nu zou u succesvol moeten zijn met de stappen, omdat ze relevant en nuttig zijn om u door te komen. Maar als u problemen ondervindt terwijl u het proces doorloopt, kunt u direct contact opnemen met ons team van specialisten bij Gmail account herstellen lukt niet en wordt u geholpen met effectieve oplossingen. En u zult tevreden zijn om te weten dat onze technici altijd beschikbaar en betrouwbaar zijn om de beste oplossingen te bieden.